1. päev (26) : Tallinn - Berlin - Malaga - Granada
Hommik käes ja kõik olid reisiks ilusti valmis sätitud.
Teel lennujaama ostsime igaks juhuks veel antiseptikut ja nuuskpiiritust :o)
Kui Walts, Tarks ja Pisike lennujaama jõudsid ...
... ja sissepääsu poole suundusid peatus auto ja sellest kobis välja Dann. Uksest sisse ja Minna, Pirje ja Kaspar ootasidki meid juba ees. Peagi saabus ka Elvis isiklikult ja oligi kogu seltskond koos.
Lennujaamas avastati, et suure tõenäosusega on kõik vajaminevad asjad kaasas ja midagi olulist maha pole jäänud, või kui ka jäi siis keegi selle pärast eriti ei nutnud ja halanud. Check-in sujus nagu ettenähtud ja siis võlus Minna oma kotist välja pudeli shampi, et tähistada tema sünnipäeva mis sattus samale päevale. Meie omalt poolt andsime üle Voucheri mille eest sai lunastada päeva lõbu- või veepargis. Luristasime shampi ja elu oli ilus. Lend Berlini algas isegi suht õigel ajal ja jõudsime ilusti kohale. Dannil oli kõrv aint mitu päeva lukus peale lendu.
Berlini checkin sujus kah edukalt. Selles sabas kui Pisike seisis oli mingi amatöör ja läks aega u 2x rohkem kui teistel. Tulemuseks klass C pilet.
Pirje tegi esimese €urode eest ostu - friikartulid.
Aja surnuks löömise taustal mis järgmise lennuni pidi olema loosisime autosid ja juhte.
Lototroniks oli Elvise kaabu ja tulemusteks:
Auto 1 (koodnimega Väike kotkas):
Minna
Tarx
Walts
Elvis
Auto 2 (koodnimega Kepslev mära):
Pirje
Kaspar
Dann
Pisike
Järgmisena loosisid autod enda juhtide järjekorra.
Väikest kotkast juhitakse siis järjekorras : Elvis, Tarks, Walts
Kepslevat mära juhitakse järjekorras: Dann, Pisike, Kaspar
Seda oli selleks vaja, et mittejärgmisepäevaautojuhid teaksid kui palju võib võtta :o)
Kell näitas juba niipalju, et oli vaja turvakontroll läbida ja edasi lennata.
Turvakontrolli läbides tehti mulle ja Waltsile PreBoarding märge piletitele st me saame esimeses grupis lennukile küllap oli hüvitiseks selle eest, et seal sabas nii kaua aega läks.
Lennutsoonis aga selgus, et meie 16:55 startima pidanud lend on edasi lükatud. Natukese aja pärast selgus, et on edasi lükatud kuni 19:40ni, lahe :o)
Anti mingid kupongid mille eest sai 4,80€ eest süüa kas Burger Kingis või siis Möwenbick kohvikus. Otsustati BK kasuks sest kohvikus sai sama raha eest kohvi ja 1 piruka. Kõhud täis tekkis enamusel suitsunälg ja siis selgus, et kogu see lennujaam on - No smoking area :o)
Kõigil närvid läbi ja käis usin uurimine kus ikka suitsu saaks teha. Peale korravalvurite poolt tehtud mitut vihjet a'la "Mina peldikus küll suitsu ei teeks ;o)" tabasid nutikamad peldikusse uurima minna. Peagi saabusid esimesed rõõmustava sõnumiga, et peldiku prügikast oli konisid täis ja ühtegi suitsuandurit ei paista ju siis seal ikka saab teha :o)
Ja saigi. Kõigil läks tuju heaks ja elu oli jälle ilus edasi.
19:40 paiku kamandati kõiki lennujaama teises otsas olnud väravasse ja sealt lennuki peale. Lennu kapten palus meeskonda mitte sõimata sest tema saab rohkem palka kui nemad ja kui keegi sõimata tahab siis sõimaku parem teda. Hilinemise põhjuseks oli aga see, et Malagast Berlini tulles oli see lennuk suuremat sorti linnuga kokku põrganud ja tiiba pidi kuskil angaaris veidike remontima. Õhus tehti natuke kaotatud aega tagasi ja kella 00:00 paiku maandusimegi Malagas. Lennukist väljudes lõi näkku niiske ja soe õhk.
Jätsime Pirje ja Minna pakke ootama ja läksime autorendi pabereid ajama. Kõik autorendid asuvad korrus allpool kui pagasilint on. Sujus kõik üle ootuste lihtsalt kuni küsiti, et kus me ööbime. Õnneks aktsepteeriti varianti, et meil ei ole magamiskohti veel paigas ja teeme Roundtrip'i. Autovõtmed käes ja 2x419€ vaesemad kobisime üles tagasi kus pagas polnud eht hispaanialikult veel ikka tulema hakanud. Hinna sees oli ka bensiini 70€ eest mida ma ei kujuta ette kuidas neil õnnestus sinna paaki mahutada :o) Taheti müüa ka 15€ eest nö kummikindlustust, aga kuna polnud plaanis kumme puruks vaid ainult siledaks sõita siis jäi see raha neil meie käest saamata.
Lõpuks saabusid ka meie mitte kaotsiläinud kotid ja suundusime autode poole. Peale väikest sehkendamist leidsime need lõpuks parklast ka üles. 2x Ford Focus StationWagon'it parajalt ära kriibitud ja mõlkis.
Läksin uurisin, et mis jama on miks nad mõlkis ja kriibitud on öeldi, et pole muret neil kõik mõlgid andmebaasis kirjas ja me ei pea nende pärast muretsema. Järgmistel päevadel selgus, et seal enamus autosid sellised :o)
Igaks juhuks tegime pildid autodest, ajasime GPS+läpaka käima ja suundusime vastu seiklustele. Teekond läbi öise Malaga kulges suhteliselt edukalt. Kõvasti aitasid kaasa ka raadiojaamad mis meil olid kaasa võetud. Kuna olime piisavalt hiljaks jäänud siis ei olnud enam erilist mõtet Malagas ööbimist otsima hakata ja kimasime Granada poole teele, et ehk leiab mõne laheda koha tee äärest. Mida aga ei olnud oli ööbimiskoht või isegi rekkaparkla kus oleks saanud magada. Tee oli kole mägine ja teekõrval kaljud. märkamatult jõudsime juba Mortili lähistele ja kell jõudis sama märkamatult 02:00 kanti. Kaardilt paistis järv siis otsustasime veel natuke kannatada ja vaadata ehk saab seal lähedal telgi püsti lükata. Unise peaga ei leidnud me seal kiirtee pealt piisavalt head teeotsa ja kuna kell hakkas juba 02:30 saama otsustati suurelt teelt maha ja esimesse kohta pesa teha. Komistatigi välisel vaatlusel suht OK koha peale (Tablate küla lähistel) ja löödi üks telk püsti. Dann, Pisike, Elvis ja Tarks otsustasid autos magada. Pingid alla, paar võileiba mis Kasparil olid ettenägelikult kaasas kõhtu ja tuttu. Autos oli kole palav magada ja otsustasin lageda taeva all magamise kasuks. Keerasin 2 auto vahele magama.
Kahjuks ei sobinud see aga sipelgate elutempoga kes asusid kohe kole aktiivselt rünnakule :o) Kole kahtlaselt hakkasid ka meie telklaagri läheduses autod pidurdama ja osad isegi peatusid. Närvid nagu politseikoeral pingul sai ikka vastu hommikut magama jäädud. Tundus, et ka võitlus sipelgatega sai enamvähem ühele poole. Hommikuks oli mõnel neil ikka õnnestunud magamiskotti tungida ja jätkasid partisanisõda. Kui valgeks läks oli ka tulemus näha, lebomatil lebasid hunnik laiaks litsutud sipelgaid ja laiaks litsumata mina :o) Samuti ilmnes autode pidurdamise põhjus, nimelt oli ristmik täpselt meie laagri kõrval ja autod lihtsalt pöörasid ära sealt.
Päeva läbisõit : 3295km linnulennul (lennukikaptenid Urlich ja Heinrich
) + 133km (juhid Elvis ja Dann)
Ööbimine : vabas looduses majavaremete läheduses üle tee kohast kus Granada tee ääres on järv.
Osalejate kommentaare päevale:
[Elvis]
sain lennukis teada, et sihtpunktiks hispaanias on Malaga, veel sain teada et vahemaanumine on Berliinis.
Jään huviga ootama järgmisi üllatavaid avastusi.
[Walts]
Viimasest lendamisest on 20 aastat möödas..
Kõrvad lõi maandumisel jubelukku... siiamaani on lukus.. ehk järgmise õhkutõusmisega lööb lahti jälle
[Minna]
Ilm on jahe(19 või midagi siukest), loodame, et spaanias on soojem...
[Elvis]
Burger maitses nagu pask, koosnes ainult sibulast- Hesburger on parim, millegipärast ei ole kõik minuga samal arvamusel, igatahes ei kuulu ma sitaarmastajate ridadesse, kuulsin just rõõmsat uudist salaja saab suitsetada peldikus, yhtegi andurit seal pole ja suitsukonid juba ootavad.
[Elvis]
lennukiga Berliini, passisime seal mõned tunnid üle, kuna miski lind oli meie lennukisse põrutanud ja vajas nyyd vist kapitaalremonti. Õnneks anti meile miskid burgeri kupongid. Õnnetuseks ei maitsenud mulle see burger üldse, see koosnes suuremalt jaolt sibulast.
Teed olid kõik S-tähe kujulised ning ülesmäge, seega 5 käik eriti kasutust ei leidnud ja põrutasin 150-ga ka 4-da käiguga- võõras auto ikkagi. Õhuniiskus on fantastiline ja ööd on ropult soojad ~27 kraadi südaööl.
magasime miskise suvalise kiirtee ääres mäe otsas. Mina telgi püstitaja ei viitsinud olla ja üritasin Tarmo kaisus autos hakkama saada.
0 Comments:
Postita kommentaar
<< Home